Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα Χρήστη Κωδικός: Να με θυμάσαι

Το φως που φωτίζει και η φωτιά των Θεών !!!
(1 μέλος/η είναι εδώ) (1) Επισκέπτης
  • Σελίδα:
  • 1

ΘΕΜΑ: Το φως που φωτίζει και η φωτιά των Θεών !!!

Το φως που φωτίζει και η φωτιά των Θεών !!! 3 Χρόνια, 6 Μήνες πριν #1226

  • ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Συντονιστής
  • Επίπεδοοοοο
  • Δημοσιεύσεις: 249
  • Κarma: 269


Μια αναλυση του Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου Δοκτορος πτυχιουχου μηχανικου Υφηγητου Πολυτεχνειου Ααχεν Γερμανιας
Dimitris N. Adamopoulos Eschersheimer Ldstr. 445 D-60431 Frankfurt am Main Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ως φως χαρακτηριζεται το αιτιο, το οποιο διεγειρει το αισθητηριο της ορασεως.
Μερικα σωματα οπως ο ηλιος μας, τα απλανη αστρα, οι φλογες κ.α. που απο τους εαυτους τους εκπεμπουν φως, ονομαζονται αυτοφωτα σωματα ‘η φωτεινες πηγες. Το φως αυτο ειναι παντοτε της ιδιας φυσεως και ακολουθει παντοτε του ιδιους νομους.

Τα μηκη των κυματων του φωτος τα οποια καταληγουν και κα- ταγραφονται σε μια δεδομενη στιγμη στον αμφιβληστροειδη χιτωνα της ανθρωπινης ορασης, κεινται μεταξυ 4.000 και 7.000 Ängstrom (1 μικρομετρο = 10.000 Ängström).

Το ορατο φως απο το Μενεξεδενιο μεσου του Μπλε, Πρασινο, Κιτρινο, Πορτοκαλι εως το Κοκκινο Φασμα μειωμενου μηκος κυματος, περιλαμβανει περαν αυτων μια ακομη σειρα αυξανομενων και μειωμενων μηκη κυματων, που δεν ειναι σε θεση να καταγραψη η ανθρωπινη οραση, παρα μονο ειδικα οργανα.

Το οτι με το φως βλεπουμε το περιγυρω μας ετσι που το βλεπουμε και οχι διαφορετικα και οτι μερικα πραγματα μας ειναι διαισθητικα ευκολα κατανοησημα και αλλα πολυ δυσκολα, οφειλεται στο οτι και ο ανθρωπινος εγκεφαλος ειναι προ’ι’ον της εξελεκτικης πορειας του ανθρωπου και εξελιχθηκε ετσι για να βοηθα το ανθρωπινο σωμα να βρη την θεση του στο περιβαλλον και μαλιστα στις διαστασεις που το ανθρωπινο σωμα λειτουργει. Τα ορατα στοιχεια ομως σε σχεση με την ολικη πραγματικοτητα, συμπεριφερονται οπως ο αφρος της κορωνας των κυματων στον ωκεανο. Ενα κβαντοτεμαχιδιο της ορατης υλης, π.χ. ενα ηλεκτρονιο με ολοκληρο το συγκροτημα που το συνδεει, δεν ειναι τιποτε αλλο απο την αοριστη «Δυαδα» των Πυθαγορειων, απο τον «Φανητα» των Ορφικων, απο την «Ψυχη» του Πλατωνα και την «Εντελεχεια» του Αριστοτελη. Η Ψυχη κατα τον Ηρακλειτο ειναι «Πυρ» και ειναι μερος εκ του λεγομενου υπ’ αυτου αθανατου πυρος, το οποιον στην περιπτωση της ανθρωπινης ψυχης ειναι εξατομικευμενο και ειναι ον αφ’ εαυτου παντοτε αυξανον. Ουδεποτε απο τους αρ- χαιους Ελληνες ελεχθη οτι η Ψυχη ειναι Πνευμα. Ο λογος περι «Πνευματων» ηλθε επι σκηνης σε μια αλλη εποχη, μεταγενεστερη της μεγαλης εποχης των αρχαιων Ελληνων και ειναι εργο του ανθρωπου της Ανατολης και δη του ανθρωπου της Ερημου. Η ικανοτητα του ανθρωπου να καταγραφη τον αγνωστο κοσμο των αλλων μορφων ζωης, ανηκει στα προνομια που του δωρησε η επιστημη. Η μεταφορα του μεσου κοσμου – εκεινο το μεσο φασμα των φαινομενων που μπορει να κατανοηση ο ανθρωπος – αφηνει να χρησιμοποιηθη σε αλλες διαστασεις ‘η φασματα. Ο ανθρωπος μπορει να θεση μια κλιμακα της απιθανοτητας, στην οποια η ενοραση και η φαντασια του διαπερνουν ενα μικρων διαστασεων παραθυρο. Στo ενα ακρο αυτου του φασματος της απιθανοτητας στεκονται δυναμικα γεγονοτα που τα χαρακτηριζει ως αδυνατα. Τα «θαυματα»
π.χ. ειναι ακρως απιθανα γεγονοτα. Μια εικονα π.χ. της θεοτοκου, θα μπορουσε με το χερι να χαιρετιση τους πιστους χριστιανους που εκκλησιαζονται.
Ολα τα Ατομα της υλης στην κρυσταλινη τους δομη ταλαντευονται εδω και εκει. Επειδη ομως αυτα ειναι τοσο πολλα και δεν προτειμουν μια καθωρισμενη κατευθυνση κινησεως, παραμενει το χερι της θεοτοκου στην εικονα, οπως το βλεπουν στον μεσο κοσμο οι πιστοι χριστιανοι, σταθερο και ακινητο. Τα ταλαντευομενα ομως Ατομα υλης του χεριου της θεοτοκου στην εικονα, θα μπορουσαν τελειως τυχαια να κινηθουν ολα μαζι εναλαξ στην ιδια κατευθυνση και να δημιουργησουν στους πιστους χριστιανους την εντυπωση, οτι το χερι της θεοτοκου κινειται. Κατι τετοιο θα μπορουσε να συμβη, αλλα η πιθανοτητα ειναι εναντια στο φαινομενο αυτο τεραστια. Η ικανοτητα των ανθρωπων να υπολογιζουν τετοιες πιθανοτητες ειναι ενα παραδειγμα, ποιες απελευθερωτικες ευεργεσιες δωριζει η επιστημη στον ανθρωπινο εγκεφαλο. Αυτη ειναι που φαρδενει των μικρων διαστασεων παραθυρο, δια του οποιου παρακολουθει ο ανθρωπος οπως συνηθεισε, το φασμα των δυνατοτητων. Οι υπολογισμοι και η ανθρωπινη λογικη παρεχουν την ελευθερια, να επισκευθη ο ανθρωπος περιοχες δυνατοτητων, οι οποιες κατα την εποχη ακομη των χαλδοεβραιων πατριαρχων Αβρααμ κ.α. φαινονταν στους ανθρωπους της εποχης εκεινης να βρισκονται περαν ολων των
οριων ‘η να κατοικουνταν φαινομενικα απο τον θεο τους Γιαχβε. Τον τομεα αυτον ανιχνευσαν οι μαγοι της απατης, οι χαλδοεβραιοι πατριαρχες και προφη- τες και τον χρησιμοποιησαν για τις θεουργιες και προφητειες τους.
Ενα αλλο παραδειγμα διδεται με το χρωμα του μεταλλου «Χρυσου». Γιατι βλεπει ο ανθρωπινος εγκεφαλος το μεταλλο αυτο σε αντιθεση με τον «Αργυρο», κιτρινο ; Σαν «Orbitale» χαρακτηριζεται σημερα απο τους επιστημονες ο χωροs παραμονηs των ηλεκτρονιων εντοs του Ατομου της υλης (2). Η εννοια της υλης ως αμορφη μαζα ειναι κατα τον Αριστοτελη ασυλληπτη. Η υλη συνεπως συλλαμβανεται ως μορφη και προσμετραται ως μαζα που δεν εχει ενιαιο χαρακτηρα. Ο νομος της αφθαρσιας της υλης επιμαρτυρει την αρχαιοελληνικη αντιληψη της α’ι’ιδιοτητας του κοσμου, ενω το πρωτο θερμοδυναμικο αξιωμα κανει λογο για βαθμιαια πτωση της θερμοκρασιας. Ηδη παραγεται το φαινομενο της εντροπιας. Σημερα ειναι αδυνατο να κανουμε λογο για υλη χωρις την ενεργεια, διοτι ο βαθμος της ενεργειας παραγεται απο την υλη (3). Κατα τον Τεσλα (19, 20, 21) «ακομη πριν περασουν πολλες γενεες, θα βρισκεται η ανθρωποτητα σε θεση σε καθε γωνια της Γης να αντλη χωρις ορια ποσοτητες ενεργειας».
Στα αλλα μεταλλα οπως και στον Αργυρο ενωνονται τα «Orbitale» καθε ηλεκτρονιου που περιστρεφονται γυρω απο τον πυρηνα του Ατομου, σε λωριδες οι οποιες καταλαμβανουν ολο το κρυσταλικο πλεγμα του μεταλλου. Τα περιθωριακα ηλεκτρονια βρισκονται στις ετσι ονομασθεισες λωριδες σθενους. Στο μεταλλο «Χρυσο» στα περιθωριακα d-ηλεκτρονια αυξανεται η ενεργεια
λογω των εμμεσων σχετιστικων επιρροων λογω των συναιρεσεων μαζων-ταχυτητων με αποτελεσμα την ανυψωση της λωριδας σθενους. Πανω απ’ αυτην βρισκεται -ως συνηθως σε ολα τα μεταλλα- η κενου περιεχομενου αγωγος-λωριδα που σχηματιζεται απο s-Orbitale, των οποιων η ενεργεια μειωνεται λογω των σχετιστικων συναιρεσεων μαζων-ταχυτητων, που σημαινει και μειωση της αποστασης μεταξυ των δυο λωριδων. Ενω στο μεταλλο Αργυρος η λωριδα αυτη ειναι τοσο μεγαλη ωστε μονο υπεριωδει κβαντοφωτονια να ανυψωνουν τα ηλεκρονια απο την λωριδα σθενους προς την λωριδα αγωγου, στο μεταλλο Χρυσο αρκουν φτωχα σε ενεργεια φωτονια του μπλε φασματος φωτος για να ανυψωσουν τα ηλεκτρονια απο την λωριδα σθενους προς την λωριδα αγωγου. Ο Χρυσος απορροφα το μπλε φως, με αποτελεσμα να καταγραφη ο ανθρωπινος εγκεφαλος το μιγμα των χρωματων στο Χρυσο ως «κιτρινο».
Η εκλεκτικη πορεια του ανθρωπου ποτε δεν προετοιμασεν τον εγκεφαλο του για να προσανατολισθη αυτος προς τον κοσμο των Ατομων και κβαντο- τεμαχιδιων της υλης (19).
Ο ανθρωπος επι της Γης και μεσα στο συμπαν, ειναι ενα μερος του συνολου, ειναι μια συνεχης ουσια του πολιτισμου και κατεχει στον ιεραρχικα και κατα κλιμακα δημιουργημενο κοσμο την θεση του. Η επιρροη του Ηλιου στην ζωη του ειναι κατι περισσοτερο απο ολοκληρωτικη, αφου χωρις τις ζωογονες του ακτινες καθε ιχνος ζωης πανω στη γη παυει να υπαρχη. Ο ανθρωπος πολυ νωρις κατανοησε οτι η ζωη του εξαρταται απο τον Ηλιο και γι’ αυτο οι περισσοτερες θρησκειες των αρχαιων πολιτισμων ηταν ηλιολατρικες. Ο Ηλιος, ως ο πυρινος και αισθητος δημιουργος της ζωης, λατρευτηκε οσο κανεις αλλος θεος.
Απ’ την προκατακλυσμιαια εποχη του Δευκαλιωνος οι αρχαιοι λαοι, με τις κοινες μυθολογιες που δημιουργησαν καλυψαν τα ηλιοστασια, τις φυσικες αυτες κινησεις με μυθους οπως π.χ. ο μυθος της γεννησεως του Ηλιου κατα το χειμερινο ηλιοστασιο, αφου απο τις ημερες εκεινες και μετα αρχιζει να μεγαλωνη η ημερα λογω της ελλειπτικης πορειας του Ηλιου. Η φαινομενικη πορεια του Ηλιου γυρω απο την Γη δεν ειναι παραλληλη προς τον ουρανιο Ισημερινο και συνεπως ουτε κυκλικη παρα λοξη ‘η ελλειπτικη, σχηματιζοντας μετ’ αυτου γωνια 23 μοιρων και 27 πρωτων λεπτων της μοιρας, τεμνοντας τον ουρανιο Ισημερινο σε δυο σημεια. Κατα την περιοδο της Εαρινης Ισημεριας στις 22 Μαρτιου, που ο Ηλιος εισερχεται στον αστερισμο του Κριου, οπου το φως και η ημερα αυξανονται, οι περισσοτεροι αρχαιοι λαοι εωρταζαν την αυξηση του νεου φωτος, την ανθοφορια και την αναγεννηση της Φυσεως. Κατα το θερινο ηλιοστασιο εωρταζαν το ωριμο φως, που συνδεονταν με την καρποφορια και την συγκομιδη, ενω κατα την Φθνινοπωρινη Ισημερια, τοτε που ο Ηλιος εισερχεται στον αστερισμο του Ζυγου ‘η των Χηλων, οπως λεγοταν κατα την αρχαιοτητα, την πορεια προς την γηρανση και τον θανατο των βλαστων, με την ξηρασια και την βυθιση των σπορων και των φυτων στο εσωτερικο της γης. Σ’ ενα απ’ αυτα τα ηλιοστασια και συγκεκριμενα το χειμερινο, που εωρταζοταν στις 22-24 Δεκεμβριου και περισσοτερο απο καθε αλλο απ’ ολους τους αρχαιους πολιτισμους, το χαλδοεβραιοχριστιανικο ιερατειο προσαρμοσε την δηθεν γεννηση του Χριστου, αρχικα για να καπελλωση και σταδιακα να εξαφανιση την υπερλαμπρη αυτη εορτη της Φυσεως, αλλα και για να δημιουργηση μια σπουδαια δικη του στην σκια της λαμψεως των εορτων του Ηλιου. Η πρακτικη αυτη χρησιμοποιηθηκε κατα κορον απ’ τα ιερατεια των χαλδοεβραιοχριστιανων και σε πολλες αλλες αρχαιες εορτες (11).
Oι αρχαιοι Ελληνες εχτιζαν τους ναους του Ηλιου στα υψηλοτερα σημεια των κορυφογραμμων, λογω του οτι βρισκονταν πλησιεστερα στον Ηλιο. Στην Ευρωπη και την Μεσογειο η ηλιολατρεια αντιπροσωπευεται απ’ τους θεους Ηλιο-sol,
Απολλωνα, Αδωνι, Διονυσο-Βακχο, Ηρακλη. Στην Αιγυπτο Οσιρι, στην Βορειο
Ευρωπη Οντιν. Στην Μεση Ανατολη και Μεσοποταμια Μιθρα, Μπελ, Θαμμουζ και Σαμας. Στην Ιαπωνια Αματερασου. Στην Αμερικανικη Ηπειρο αναμεσα στους λαους των Ινκας, Μαγιας, Αζτεκων και των λοιπων Ινδιανων ο θεος
Ηλιος κατειχε την σημαντικωτερη θεση λατρειας.
Κατα τα χριστιανικα χρονια με τις κατεδαφισεις και τις εκθεμελιωσεις των αρχαιων ιερων, οι ναοι του Ηλιου μετατραπηκαν στα εκκλησακια του προφητη Ηλια, ο οποιος συμφωνα με την Παλαια Διαθηκη αναληφθηκε στους ουρανους με το πυρινο αρμα του Γιαχβε επειδη κατεσφαξε με τα χερια του 850 ιερεις του θεου Βααλ. Το ονομα Ηλιας ειναι εξελληνισμος του εβρα’ι’κου Ελι-Για, που σημαινει «ο Γιαχβε ειναι ο Θεος μου».
Ο μεγαλυτερος επαναστατης της ανθρωπινης κοινωνιας στον πλανητη Γη, που τολμησε να σηκωθη απο τα τεσσερα και να στηριχθη στα δυο του ποδια, και να κραυγαση κετενωπιον της νομοτελεις της φυσης (1), Ειμαι και εγω ! ο ανθρωπος ! Αυτος που αναλογιζεται και διαλογιζεται για οσα βλεπει ! Εχω και εγω λογο ! Και θειας μοιρας μετεχω με την δικην και την αιδω, που
εμφυτες μεσα μου φωλιαζουν ! Και μ’ αυτα Εγω ο ιδιος θα γινω μοιρα στην μοιρα μου, αρχιτεκτονας και οικοδομος των πεπραγμενων μου ! Και με τους δικους μου νομους θα κυβερνηθω. Δικους μου δρομους θα ανοιξω ! Καντε παραπερα !
υπηρξεν ο Προμηθεας, δηλαδη η ανταρσια του κατα του φυσικου γιγνεσθαι και η επιθυμια του να ποιηση, να δημιουργηση Δικαιο και να θεση δικους του κανονες που αντιτιθενται προς τον πανισχυρο νομο της φυσης, προς τον νομο του ισχυροτερου, βασει του οποιου ο ισχυροτερος τρωει τον ολιγοτερο ισχυρο.
Στην μεγαλειωδη τριλογια του Αισχυλου «Προμηθεας», ο Τιτανας Προμηθεας εμφανιζεται ως ο δωρητης της φωτιας, των τεχνων και των επιστημων στους ανθρωπους. Ο Ζευς τιμωρησε τον Προμηθεα σταυρωνοντας τον στον Καυκασο (αν και μετα τον ελευθερωσε), οχι απο χαιρεκακια αλλα δικαιως, οπως εκ της Ιστοριας θ’ αποδειχθη. Ο Προμηθεας, αν και ειχε καλλες και αγνες προθεσεις εναντι των ανθρωπων, ανοιξε το κουτι της Πανδωρας, απ’ οπου ξεπηδησε το πιο χρησιμο μα και επικινδυνο αγαθο το «Πυρ». Ο φοβος, η απορια και ο θαυμασμος του πρωτογονου ανθρωπου για το φυσικο και ανεξελεκτο αυτο φαινομενο του πυρος χαραξαν ανεξιτηλα σημαδια στα βαθια στρωματα του ψυχισμου του, αλλα και μνημες που τον συνοδευουν σε ολη την διαρκεια της εξελιξεως του (6, 7). Αρχικα προσπαθουσε να συντηρη ζωντανη την φωτια και να την αναζωπυ- ρωνη κατα βουληση, διατηρωντας την στις κρυες περιοδους και στα παγωμενα σκοταδια της νυχτας, αποκτωντας ετσι το φως και την θερμοτητα.
Στην αρχαιοελληνικη φιλοσοφικη σκεψη η εννοια και ο συμβολισμος του πυρος διαχωριζονται σε δυο διαφορετικα ειδη. Ο Περιπατητικος φιλοσοφος και μαθητης του Αριστοτελη Θεοφραστος αναφερει : «Αυτο ειναι που ελεγαν και ο παλαιοι, οτι το πυρ ζητει παντοτε τροφη και δεν ενδεχεται να διατηρηται χωρις την καυσιμη υλη. Γι’ αυτο φαινεται ατοπο να το χαρακτηριζουμε πρωταρχικη ουσια και αρχη, αν δεν μπορη να υπαρξη χωρις υλη. Διοτι ουτε ως απλο στοιχειο ουτε προηγουμενο του υποκειμενου και της καυσιμης υλης μπορει να ειναι το πυρ, εκτος αν υπαρχη τετοια φυσις στην πρωτη σφαιρα, η οποια ειναι αμιγης και καθαρη θερμοτητα. Ετσι δεν θα καιη καθολου. Αυτη ομως ειναι η φυσις του πυρος (το να καιη), πλην εαν υπαρχουν πολλες και διαφορετικες φυσεις του πυρος. Και η μεν πρωτη φυσις ειναι καθαρη και αμιγης, η δε περι την γηινη σφαιρα ειναι αναμεμειγμενη με αλλα στοιχεια και παντοτε σε διαδικασια γενεσεως».Αλλα και ο Αριστοτελης (9) κανει τον ιδιο διαχωρισμο : «Απο μια αποψη υπαρχει το πυρ ως στοιχειο που ειναι ισως αυτο καθ’ εαυτο το απειρον ‘η κατι αλλο
παρομοιο, απο μιαν αλλη αποψη οχι, διοτι πυρ δεν ειναι το ιδιο στοιχειο. Το πυρ ειναι στοιχειο θεωρουμενο σαν κατι το φυσικο, το ονομα ομως σημαινει το τι εχει συμβη σ’ αυτο, δηλαδη γινεται κατι εξ αυτου ως πρωτου ενυπαρχοντος».
Κατα τον Ηρακλειτο «Ο κοσμος ην, εστι και εσται πυρ αειζωτον απτομενον μετρα και αποσβεννυμενον μετρα».
Οι μετακινησεις των θεων και η τεχνολογια αυτων που περιγραφεται στην Ιλιαδα του Ομηρου και οι αρχαιες αναφορες και ευρηματα μαζι με τις αρχαιες γνωσεις και τα στοιχεια παγκοσμιας εξαπλωσης ενος προκατακλυσμαιου πολιτισμου παραμενουν ακομη ανεξηγητες διοτι οι εξηγησεις καταστραφηκαν με την βαρβαρη πυρποληση της βιβλιοθηκης της Αλεξανδρειας απο τους Χαλδαιο εβραιοχριστιανους. Μετα π.χ. του «Κατακλυσμου του Δευκαλιωνος» και συμφωνα με τους αρχαιους Ελληνας κλασσικους, ο Πολιτισμος επαθε μεγαλη καταστροφη και ανασυσταζονταν με φθινουσες πορειες απο μικροτερες καταστροφες, ωστε να θεωρουν την εποχη τους ως την χειροτεη απ’ ολες (4).Η Ιλιαδα αποτελειται απο 15.692 στιχους, διαιρεμενους σε 24 ραψωδιες και εχει θεμα των Τρω’ι’κο πολεμο. Ενα απο τα κυρια χαρακτηριστικα της ειναι οι παρεμβασεις και η μεγαλη συμμετοχη των θεων στα δρωμενα. Η λεξη «θεος» κατα τον Τσατσομοιρο (5) δεν εχει στην Ιλιαδα το ιδιο νοηματικο περιεχομενο με την «θεοτητα», οπως αυτη κακως θεωρηθηκε αργοτερα ως αιτια της σημιουργιας του κοσμου. Τα γεγονοτα της εποχης των θεων που περιγραφει στην Ιλιαδα ο Ομηρος, συνεβησαν τουλαχιστον 8 χιλιετιες πριν απο την εποχη του, που σημαινει, οτι τα βρηκε καταγεγραμμενα.Η ελληνικη Μυθολογια ειναι γεματη απο ιστοριες θεων και μυθικων ανθρωπων που σχετιζονται με την φωτια. Ο Ηφαιστος ειναι ο θεος της φωτιας, που κατα- σκευασε τα πυρινα οπλα των Ολυμπιων για την μεγαλη αναμετρηση τους με τους Τιτανες. Οι τρεις Κυκλωπες Βροντης (Βροντη), Στεροπης (αστραπη) και Αργης (φως) δωρισαν τις δεξιοτητες τους στον Δια. Γι’ αυτο ο Ζευς χαρακτηρι- ζεται στον ορφικο υμνο του «φλογοεις», «βρονταιος», «κεραυνιος» και «πυριδρομος». Στον ιδιο υμνο ο Διονυσος που γεννηθηκε μεσα απ’ την φωτια του
κεραυνου του πατερα του Δια, ονομαζεται «πυρισπορος», «πυριφεγγης», «πυροεις», «πυριπαις» και «πυριγενης».
Στις παραδοσεις ολων των λαων της αρχαιοτητας το πυρ υπηρχε σε πολλους μυθους και τελετουργικα. Στην αρχαια περσικη θρησκεια ο μεγιστος θεος Αχουρα Μαζντα συμβολιζονταν απο το πυρ. Στον Μιθρα’ι’σμο επικρατησε η περσικη πυρολατρια και η λατρεια του πυρφορου θεου Ηλιου-Μιθρα. Στην ινδικη θρησκεια ο Αγκνι ειναι ο θεος της φωτιας, που γεννηθηκε απ’ την
τριβη δυο ξυλων και καταβροχθισε τους γονεις του και εκτοτε τρεφεται απ’ τις προσφερομενες θυσιες. Στους Ρωμαιους η Vesta-Εστια, το αιωνιο πυρ, ηταν αγγελιαφορος μεταξυ των θεων και των ανθρωπων, η δε φωτια επρεπε να διατηρηται ασβεστη απο τις Εστιαδες παρθενες ιερειες της φωτιας. Στους χαλδαιοεβραιους το πυρ εχει αποκαλυπτικο, μαγικο και ταχυδακτυλουργικο χαρακτηρα. Οι εμπρησμοι και οι σφαγες αποτελουσαν θε’ι’κη εντολη και ειχαν χαρακτηρα εκδικησεως προς τους ξενους. Ο πρωτος μεγαλος εμπρησμος πολεων απο την χαλδαιοεβρα’ι’κη πυρομανια εμφανιζεται στην Πενταπολη των
Σοδομων. Ο Γιαχβε γινεται «πυρ και μανια» στον προφητη Ιερεμια (12). Ο προφητης Ησα’ι’ας απειλη τους Ασσυριους μεσου του Γιαχβε με φωτια (13).Ο προφητης Ηλιας, πριν σφαξη με τα χερια του τους 850 ιερειε του Βααλ, εκανε
το «θαυμα» της φωτιας (14).Ο χριστιανισμος χρησιμοποιησε την ιδια πυρινη τακτικη που παρελαβε απο τους χαλδοεβραιους πατριαρχες τους. Οι πυρες αυτων εξαγνιζαν τους δαιμονες απο τους αρχαιους ελληνικους ναους, ενω στα ασβεστοκαμινα τους εκαιγαν τα γλυπτα και τα μαρμαρα για εκατονταδες χρονια, εξαφανιζοντας χιλιαδες αριστουργηματα του Ελληνικου Πολιτισμου. Οι πυρες αυτων θα κατακαυσουν ακομη χιλιαδες ανθρωπους, που επασχαν απο την «ιεροσυλον ψυχικην νοσων την Ελληνων».
Τα γεγονοτα της αρχαιας Μεσοποταμιας κατα τον Κουτρουβελη (10) διαμοιραζονται αοριστα μεταξυ της 4ης και 1ης π.Χ. χιλιετιας ως εξης :
1. Το Ασσυριακο κρατος, που επεκρατησε επι ολοκληρης της μεσης και δυτικης Ασιας υπο την ηγεμονια του Νινου και της Σεμιραμιδος, παρουσιασθηκε στο προσκηνιο της ιστοριας απο το ετος 3.150 π.Χ. και ηταν συγχρονο
του Μυκηνα’ι’κου Πολιτισμου και της εκστρατειας των Αχαιων στην Τροια (3087-3078 π.Χ.). Το κρατος αυτο διατηρησε τηνηγεμονια των λαων της περιοχης περιπου μεχρι το 2.250 π.Χ. 2. Η πολη της Βαβυλωνας ιδρυθηκε απο την βασιλισσα Σεμιραμιδα περι το 3.100 π.Χ. 3. Περι το 2.360-2.350 π.Χ. μετα την πρωτη επικρατηση των εξ Ινδιας Σημιτων υπο την ηγεμονια του Σαργωνος περι το 2.236-2.225 και λογω του θανατου του τελευταιου διδοχου του γενους του Νινου το 2.250 π.Χ. οι Σημιτες επιβαλλοονται και κυριαρχουν σε ενα τμημα της περιοχης. Ο Χαμουραμπιν που βασιλεψε στην Βαβυλωνα (2.123-2.081) πραγματοποιησε πλατιες θρησκευτικες μεταρρυθμισεις μειωνοντας σημαντικα το πληθος των θεων, αναδεικνυοντας τον Μαρδουκ, τον γιο του θεου Εα, σε κυριαρχη θεοτητα. 4. Περι το 2.100 π.Χ. ιδρυθηκε το Βαβυλωνιακο κρατος, σαν συνεχεια του Ασσυριακου κρατους, που επεζησε μεχρι τον 606 π.Χ.,οποτε κατελυθη απο τους Μηδους. 5. Απο την εποχη του Ασσυριου βασιλια Ασσουρ-Νασιμπαλ (883-859 π.Χ.) οι Εβραιοι, που ειχαν ηδη γενοκτονησει την περιοχη της Φιλισταιας και ειχαν εγκατασταθη εκει, βρεθηκαν υποτελεις στους Ασσυριους. 6. Το 605 π.Χ. ο βασιλευς Ναβουχοδονοσωρ κατανικησε τον Αιγυπτιακο στρατο στην Χαρκεμις της Συριας και εγινε ο απολυτος κυριαρχος της Βαβυλωνας. Λιγο αργοτερα βαδισε κατα των πολεων της μεσογειακης παραλιας λεηλατωντας τις Φιλισται’ι’κες πολεις. 7. Το 597-586 π.Χ. ο Βαβυλωνιος βασιλευς Ναβουχοδονοσωρ ο Β’ κατελαβε υστερα απο δεκαχρονη πολιορκια την Ιερουσαλημ, εξωρισε χιλιαδες κατοικους, κατεστρεψε την πολη και προσηρτησε την χωρα στην επικρατεια του.Ο Ναβουχοδονοσωρ πεθανε αναμεσα στα 560 και 550 π.Χ. και νεος βασιλεας ανακυρηχθηκε ο Ναβωνιδ.Η Βαβυλωνα αλωθει πρωτα οικονομικα απο τους Εβραιους και περεδωθη απ’ αυτους το 539 π.χ. στους Περσες. Αναμεσα στην καταστροφη της Ιερουσαλημ το 586 π.Χ. και την επιστροφη των Εβραιων αιχμαλωτων μετα την διακηρυξη του βασιλεως των Περσων Κυρου μεσολαβησαν μονο 48 χρονια. Πραγμα που σημαινει πως οι «σκλαβωμενοι» Εβραιοι στην Βαβυλωνα, ειχαν μεταπηδησει π’ τις αρχικες θεαματικες θαυματομαγειες, στις πλεον προσοδοφορες οικονομικες δραστηριοτητες της χωρας. Ο Ηροδοτος περιγραφει την καταληψη της Βαβυλωνας απο τους Περσας με λεπτομερειες (18).
Μετα τον θανατο του Δαρειου ανελαβε την ανοιξη του 486 π.Χ την βασιλεια ο γιος του Ξερξης. Δυο χρονια μετα και συγκεκριμενα την ανοιξη του 484 π.Χ εκστρατευσε κατα των επαναστατημενων Αιγυπτιων και το 480 π.Χ κατα της
Ελλαδος, με τα γνωστα αποτελεσματα.
Ο Μεγας Αλεξανδρος, μετα την εκπληκτικη νικη του κατα του Δαρειου πρωταστο Γρανικο (Μα’ι’ος του 334 π.Χ.), μετα στην Ισσο (333 π.Χ.) και κατοπιν στα Γαυγαμηλα (Σεπτεμβριος 331 π.Χ.), εφθασε στην Βαβυλωνα το 331 π.Χ., οπου
και του παρεδωσαν την πολη αμαχητι. Επτα χρονια μετα το τελος της εκστρατειας στα βαθη της Ασιας και τις Ινδιες, το 324 π.Χ. επεστρεψε στην Βαβυλωνα κατακτητης «ολοκληρης» της Ασιας, με δεδηλωμενη την προθεση του να κανη την Βαβυλωνα πρωτευουσα της αυτοκρατοριας του, τελωντας εκει μεγαλοπρεπεις μαζικους γαμους εις ενδειξη συμφιλιωσης και συγχωνευσης Ανατολης και Δυσης (17). Τα ονοματα Ασσυριοι, Βαβυλωνιοι και Χαλδαιοι εμπλεκονται και συμπλεκονται μεταξυ τους, γιατι οι λαοι αυτοι εζησαν και εδρασαν στον ιδιο γεωγραφικο χωρο επι μερικες χιλιαδες χρονια, ασχετως των επικρατουντων ηγετων. Η ατομικη και προσωπικη ιστορια τους ειναι δυσκολο να διαχωρισθη, και αυτο διοτι οι διασωθεισες ιστορικες πληροφοριες ειναι στο μεγαλυτερο τους μερος ασαφεις και συγκεχυμενες. Γεγονος ειναι οτι ο χαλδοεβραιος πατριαρχης των
εβραιοχριστιανομουσουλμανων Αβρααμ και ολη η φαρα του καθως και οι προφητες της εβραιοχριστιανοσυνης καταγονται απ’ την κατ’ εξοχην χωρα του πετρελαιου και φυσικων αεριων και του Ζωροαστρισμου, αρα απο την κοιτιδα της
ιστορικης πυρολατρειας (15). Απο τις εκροες Υδρογονανθρακων σε πολλα ση- μεια της γηινης επιφανειας στην περιοχη γνωριζαν ασφαλως οι αντιπροσωποι του Γιαχβε τις ιδιοτητες των ατμιδων ευφλεκτων αεριων και των παραγωγων πετρελαιου ως ασφαλτου, ναφθας κ.α. και θεουργουσαν. Οι θεουργιες ηταν τοτε τροποι ζωης και το «θαυμα» το καλυτερο εισιτηριο για την αιωνιοτητα των θρυλων αλλα και για την περιζητη εξουσια πανω στους αγραμματους και θαυματομανεις ανθρωπους που δεν κατανουσαν πως το πετρελαιο και τα παραγωγα αυτου καιγονται, ανενοχλητα απο βροχη και χαλαζι. Οπως περιγραγει ο Καλοπουλος (15) στα θυσιαστηρια των ολοκαυτωματων της οργανωμενης λατρειας του Γιαχβε ανταμωναν εξωτερικα υλικα πυρος οπως ξυλανθρακας, θειαφι και αλατι, δηλαδη υλικα που ειναι η βαση της μαυρης πυριτιδας την οποιαν ολοι εκ χαλδαιας μαγοι της απατης κατειχαν. Ο Στραβων (64 π.Χ.-23 μ.Χ.) στα Γεωγραφικα του (16) αναφερει: «Υπαρχει δε στην Βαβυλωνα…αυτο που ναφθα αποκαλουν, που παραδοξη εχει φυση, φερομενη πλησιον του πυρος αναρπαζει το πυρ, κι αν οτιδηποτε επιχρισεις μ’ αυτην φλεγεται και με το νερο οχι μονο δεν σβηνει, αλλα μαλλον περισσοτερο φλεγεται….Ο Ποσειδωνιος δε λεγει οτι στην Βαβυλωνα οι πηγες της ναφθας αλλες μεν ειναι λευκες και αλλες δε μελανες. Η λευκη δε ναφθα ειναι αυτη που αναρπαζει το πυρ».
Στο Βαβυλωνιο επος «Gilgamesch» ηδη περι τα 4.000 π.Χ. γινεται μνεια για τους πισσασφαλτους και πισσανθρακες της περιοχης. Παραγωγα πετρελαιου φαινετα να χρησιμοποιηθηκαν απο το 2.000 π.Χ. για φωτισμο και θερμανση. Η λεξη «Naphtha = Ναφθα» προερχεται απο την βαβυλωνικη λεξη «naptu» που σημαινει φωτισμος ‘η καυση. Οι γνωστες θεσεις που αναβλυζει πετρελαιο μεχρι την επιφανεια στην Μεσοποταμια, βρισκονται γυρω απο το Hit, βορειοδυτικα της Βαβυλωνας στιν Ευφρατη ποταμο.Τι ειδος προ’ι’ον ειναι η ενεργεια (1) ; Οτι κανει η φυση και ο ανθρωπος, στην βαση του δεν ειναι τιποτε αλλο απο μια συνεχη επιδεικτικη μεταμορφωση της ενεργειας. Αυτη μεταβαλλεται π.χ. σε μηχανικη κινηση και αυτη παλι σε θερμοτητα, ηλεκτρισμο κλπ. χωρις ποτε να χανεται. Η ενεργεια συνεπως δεν ειναι παραπανω και παρακατω απ’ οτι μια περιουσια σε Εργο και αποτελει το Κεφαλαιο της Φυσεως. Οι διεθνεις εβρα’ι’κες τραπεζες π.χ. χωρις Κεφαλαιο δεν θα ειχαν καμμια ισχυ, ανεξαρτητα με ποιο τροπο αυτες συγκεντρωνουν το Κεφαλαιο και μεσου δανειων ελεγχουν τα εθνη του κοσμολυ, καθοδηγουν την πολιτικη των κυβερνησεων και κρατουν την τυχη καθε χωρας του πλανητη μας, οπως σημερα την Ελλαδα, στα χερια τους. Χωρις ενεργεια δεν μπορει να κουνηθη καμια διαδικασια της φυσικης και κατ’ επεκταση η ζωη και η διατηρηση αυτης των ζωντων οντων. Ο ανθρωπος π.χ. προσλαμβανει απο το περιβαλλον διαφορες ουσιες, τις οποιες μεταβαλλει ο οργανισμος σε ενεργεια, ο οποιος αποτελει εναν αξιοθαυμαστον μηχανισμο με ενα ανυπερβλητο χημειο. Απο την ενεργεια αυτη προκυπτει, οτι ονομαζεται ζωη, κινηση, αισθηση, σκεψη, νοημοσυνη κλπ. Ολα αυτα παραγονται απο την λειτουργια στον ανθρωπινο οργανισμο, γνωστων ‘η και αγνωστων αλλα της ιδιας ταξεως με τους γνωστους μηχανισμους, φυσικους και χημικους νομους της φυσεως. Συνεπως η ζωη ειναι ενα φυσικο φαινομενο οπως τα αλλα, γεννηθηκε απο τις ιδιες διεργασιες και διεπεται απο τους ιδιους νομους που κυβερνουν και τα αλλα φαινομενα. Ο πλανητης Γη αποτελειται απο αλληλοδιαδοχικα κυκλικα στρωματα υλης. Η λιθοσφαιρα στον ειρηνικο ωκεανο εχει παχος κατα μεσο ορο 70 χιλιομετρα και στις ηπειρους 150 χιλιομετρα. Επαγωγικα θερμικα ρευματα μεταφορας υλης και θερμοτητας δρουν εντος του γηινου φλοιου με αποτελεσμα την μετακινηση των λιθοσφαιρικων πλακων. Η θερμοτητα προερχεται απο την διασπαση ραδιεεργων στοιχειων καλιου, φθοριου και ουρανιου που μας ηρθαν πριν 4,6 δισεκατομμυρια χρονια απο ενδοαστρικα συννεφα, απο τα οποια δημιουργηθηκεν και το ηλιακο μας συστημα (3). Οι μετατοποισεις των λιθοσφαιρικων πλακων αρχισαν πριν 180 εκατομμυρια χρονια. Η δυναμικη αναδιαταξης των ηπειρων συνεχιζεται αδιακοπα και στην εποχην μας. Απο την αναδιαταξη αυτη και απο τις σεισμικες δραστηριοτητες σε πολλα σημεια της Γης, οπως π.χ. στο Κερι της Ζακυνθου, στο Βακου και σε διαφορα σημεια της Μεσοποταμιας, Ιρακ και Περσιας αναβλυζει εως την επιφανεια, απο διαφορα κοιτασματα Υδρογονανθρακων, πετρελαιο και φυσικο αεριο, το οποιο αυτοαναφλεγομενο καιει χωρις ποτε να σβηνη.
Ο πλανητης Γη ειναι μεν οριστικος, οι αποθηκευμενες ομως μεσα του ενεργειακες πηγες ειναι απειρες. Εδω και 4,6 δισεκατομμυρια χρονια καλυπτει τις αναγκες της σε ενεργεια απο μια πηγη με διαστασεις, που ειναι κατω απο την ανθρωπινη σκοπια παρατηρησιων, απειρως μεγαλες. Ως πηγη ενεργειας λειτουργει στον Ηλιο μας η μεταβολη της υλης σε ενεργεια. Δια της πυρηνικης συντηξεως μεταβαλλονται 675 εκατομμυρια τοννοι υδρογονου ανα δευτερολεπτο σε ενερ- γεια που παραγεται απο την ισχυ και τον χρονο. Απο αυτο προκυπτει, οτι η ισχυ δεν ειναι τιποτε αλλο απο ενεργεια ανα μοναδα χρονου (3, 19).
1 ΤWa = 10 στην 12 Watt x 8766 ωρεs = 8,7 x 10 στην 15 Wh = = 8,7 x 10 στην 12 kwh Μεταξυ TWa και της μοναδας ενεργειας, που φερει το ονομα μοναδα λιθανθρακλος (SKE), ισχυει η κατωθι σχεση 1 ΤWa = 1,1 δισεκατομμυρια τοννουs SKE
Ο Ηλιος μας ως αστηρευτη πηγη ενεργειας διοχετευει ετησιως στην Γη ποσοτητα ενεργειας ιση με 3,2 x 10 στην 14 TWa, με μια πυκνοτητα ισχυος των 62.600 ΚW ανα τετραγωνικο μετρο, που αντιστοιχει σε μια θερμοκρασια της επιφανειας του Ηλιου (θερμοκρασια των μαυρων σωματων) των 5.487 βαθμων Κελσιου. Περιπου 178.000 TWa σε μορφη ακτινοβολιας βραχεων κοιματων αντανακλουνται στα υψηλα στρωματα της ατμοσφαιρας του πλανητη μας. Η ιδια η επιφανεια της Γης αντανακλα σε μορφη ακτινοβολιας μακρεων κυματων συμπληρωματικα 68.000 TWa. Οι εξατμισεις των υδατων και η ανυψωση αυτων των
Ωκεανων απαιτουν περιπου 40.000 TWa. Η ενεργεια της ακτινοβολιας που θερμαινει και μετακινει τον αερα και τα κυματα της θαλασσας ειναι σχετικα μικρη. Με την φωτοσυνθεση απορροφα η βιομαζα σχεδον 50 TWa ηλιακη ενεργεια, την οποια με την βοηθεια της χλωροφυλλης την μεταβαλλει σε χημικη ενεργεια, υπο μορφη των αποθεματων πετρελαιου και φυσικων αεριων και διαφορων μορφων ανθρακος. Η διαδικασια της φωτοσυνθεσης, κατα βαση αποτελειται απο δυο χημικες αντιδρασεις :
α. Αντιδραση του φωτος, κατα την οποια μεταξυ αλλων διασπαται το Νερο 2 Η2Ο = 4H + O2+4e
β. Σκοτινη αντιδραση, κατα την οποια τα ιονια υδρογονου (πρωτονια) αποθηκευονται στα CO και σχηματιζουν κυτταριτιδα.
Η2+CΟ2 = CH2O + O Με τον τροπο αυτο σε χρονικο διαστημα περιπου 700 εκατομμυριων χρονων δημιουργηθηκαν απο περιπου 3.000 τρισεκατομμυρια τοννους (1 τρισεκατομμυριο t = 1 Tt) οργανικης υλης, που υπηρχε σε ολες τις ιζηματογενης περιοχες
της Γης, μονο 2 % Υδρογονανθρακες (60 τρισεκατομμυρια τοννοι). Απο τα κοιτασματα αυτα Υδρογονανθρακων ειναι εκμεταλλευσιμα μονο 700 τρισεκατομμυρια τοννοι SKE (636,4 TWa). Τα εκμεταλλευσιμα αποθεματα πετρελαιων υπολογιζονται σε περιπου 400 δισεκατομμυρια τοννους SKE (363,6 TWa) και φυσικων αεριων σε 300 δισεκατομμυρια τοννουσ SKE (272,7 TWa).
Τα εκμεταλλευσιμα αποθεματα ανθρακος υπολογιζονται με περιπου 2.000 δισεκατομμυρια τοννους SKE και των αποθεματων πετρελαιοσχιστολιθων και πετρελαιοαμμων με περιπου 700 δισεκατομμυρια τοννους SKE (1).
Η εφευρεση 1. του καντιλιου και της λαμπας στην αρχαια εποχη 2. η κατασκευη ενος γεωτρυπανου για τον εντοπισμο κοιτασματων πετρελαιου στα μεσα του 19ου μ.Χ. αιωνος και 3. η απονομη διπλωματος ευρεσιντεχνιας για τον κινητηρα καυσεως μερικες δεκαετιες αργοτερα χαρακτηριζουν τους αποφασιστικους οδοδεικτες στην αξιοποιηση της ενεργειας, που αλλαξεν θεμελιακα τον πολιτισμο, την ποιοτητα και το επιπεδο της ζωης των ανθρωπων του πλανητη μας. Ως κυριο μεσο φωτισμου και εν μερει θερμανσης στην αρχαια εποχη υπηρξε το «υγρο χρυσαφι» της εποχης εκεινης, το Ελαιολαδο, που παραγονταν οπως
και σημερα με την ψυχροθλιψη της ελιας. Οι ελαιωνες ειχαν την ιδια σημασια και αξια οπως σημερα τα κοιτασματα πετρελαιου με τις γεωτρησεις πετρελαιομαστευσης. Η ελια περιεχει εως 40% καυσιμο ελαιολαδο. Τα πρωτα «διυλιστηρια» υπηρξαν οι μυλοι συνθλιψης των καρπων απο τους ελαιωνες. Στην αρχαια Ελλαδα το ελαιοδενδρο θεωρουνταν αγιο και καθιερωμενο στην
θεα της σοφιας Αθηνα. Μια σειρα απο νομους και κανονισμους καλλιεργειας ρυθμιζαν στην αρχαια Ελλαδα, στην Ρωμα’ι’κη αυτοκρατορια και στους αλλους πολιτισμους την αγορα του ελαιολαδου. Ακομη και ο φορος επι του ελαιου παραγωγης δεν ειναι κατι το συγχρονο. Οι Ρωμαιοι τον ειχαν επιβαλλει για το ελαιολαδο ως σοβαρο εσοδο της αυτοκρατοριας. Ο φορος αυτος οδγησε σε πολιτικες κρισεις στις τεραστιες περιοχες ελαιωνων της Βορειας Αφρικης. Οι τρεις πολεμοι της Ρωμης κατα της Καρχηδωνας μεταξυ 264 και 164 π.Χ. ησαν οι πρωτοι πολεμοι (punische Kriege) για το ελαιον, για τις περιοχες με ελαιωνες Ο πρωτος πολεμος εγινε για την ηγεμονια των γεωργικων περιοχων και ελαιωνων της νησου Σικελιας. Στον δευτερο πολεμο προσπαθει ο ηγεμονας της Καρχηδωνας να καταλαβη την Ρωμη χωρις ομως επιτυχια και χανει και τους
ελαιωνες της Ισπανιας. Στον τριτο πολεμο καταστρεφεται ολοκληρωτικα η Καρχηδωνα και αναδικνυεται η Ρωμη ως η πρωτη δυναμη στην Μεσογειο. Επι της εποχης της ανατολικης Ρωμα’ι’κης αυτοκρατοριας και μεχρι το 1453
μ.Χ. χρησιμοποιηται το «oleum incendiarum», ενα εκρηκτικο μιγμα απο πετρελαιο, ασβεστο και αλλα στοιχεια, γνωστο ως η «ελληνικη φωτια», για πολε-μικες συγκρουσεις και κυριως σε ναυμαχιες. Με τις αρχες του 18 μ.Χ. αιωνος χρησιμοποιηται για φωτισμο και θερμανση το ελαιον που κερδιζεται απο φαλαινες, γνωστο ως Μουρουνολαδο. Το 1846 βρισκονταν σε δραση για φαλαινοθηρια 735 αμερικανικα πλοια. Μεταξυ 1850-1860 μ.Χ. η τιμη του ελαιου απο φαληνες κυμαινονταν 40-60 Cent για καθε λιτρο. Η κατασκευη ενος απλου γεωτρυπανου για ερευνητικες εργασιες εντοπισμου κοιτασματων πετρελαιου στις αρχες του 19ου μ.Χ. αιωνος και η εφευρεση του κινητηρα καυσεως λιγες δεκαετιες αργοτερα εσημαναν την απαρχη μιας νεας
ενεργειακης πολιτικης στον πλανητη μας.
Την 28.08.1859 και τρια χρονια προ της αρχης του εμφυλιου πολεμου εντοπι- σθηκε με γεωτρηση για πρωτη φορα κοιτασμα πετρελαιου στην περιοχη Titusville της Pennsylvanians των ΗΠΑ. Ηδη τον Απριλιο του 1861 ιδρυεται στο Cleveland των ΗΠΑ απο τους κ. John Davison Rockefeller, Maurice Clark και Samuel Andrews με την επονομασια «Andrews, Clark & Co» ενα μικρο διυλιστηριο πετρελαιου, το οποιο μετενομαζεται το 1867 σε «Rockefeller, Andrews & Flagler» και την 10η Ιανουαριου 1870 σε «Standard Oil Company».
To 1879 μ.X. η εταιρεια αυτη ελεγχει το 90 % της διυλιστηριακης χωριτικοτητας των ΗΠΑ και το 1910 κατεχει 62 εταιρειες στις ΗΠΑ και 53 εταιρειες στο εξωτερικο. Κατοπιν επεμβασεως του ανωτερου δικαστηριου των ΗΠΑ το μονοπωλιο της εταιρειας «Standard Oil Company» περιοριζεται, με την διασπαση αυτης στις εταιρειες :
1. Standard Oil of New Jersey, απο την οποια προεκυψε η Exxon
2. Standard Oil of New York, απο την οποια προεκυψε η Mobil Oil
3. Standard Oil of Californien, απο την οποια προεκυψε η Chevron και
4. Standard Oil of Indiana, απο την οποια προεκυψε η Αmoco
Το 1913 η παγκοσμια παραγωγη πετρελαιου ανερχονταν σε 54 εκατομμυρια τοννους εκ των οποιων τα 36 εκατομμυρια τοννοι παραγονταν στις ΗΠΑ. Τα προ’ι’οντα διυλισης πολλαπλασσιασθηκαν με την επιτυχη διασπαση των βαρεων στοιχειων και μεταβολη αυτων σε ελαφριων (μεθοδος Crackin ρωσου μηχανικου Wladimir Schuchow) και γυρευαν νεες αγορες. Με την κατασκευη απο λαμαρινα μιας απλης λαμπας φωτισμου με πετρελαιο, την βιομηχανη παραγωγη αυτης και την δωρεαν διοχετευση της στην Κινα ανοιξε μια τεραστια αγορα εξαγωγης προ’ι’οντων πετρελαιου. Οπως ηδη διατυπωθηκε σε πολλα σημεια της Γης αναβλυζει ακομη και σημερα πετρελαιο εως την επιφανεια ως π.χ. στην περιοχη Κερι Ζακυνθου, Μπακου στην Κασπια θαλασσα, βορεοδυτικα της Βαβυλωνας, στην Μουσουλη και Κιργκουκ του Ιρακ και σε διαφορες περιοχες της Περσιας κ.α. Πλησιον του χωριου Surachany στην περιοχη της Χερσονησου Abscherron του Μπακου στην κασπια θαλασσα βρισκεται το μνημειο φωτιας του θεου του φωτος Αχουρα Μαζντα των πιστων του Zarathustra. O εκ Σουηδιαs καταγομενοs βιομηχανοs πυρητιδαs Imanuel Nobel με τους γιους τους Alfred, Robert Ludwig (ο τεταρτος Emil σκοτωθηκε πειραματιζομενος με δυναμιτη στο εργοστασιο του πατερα του και γι’αυτο οι τιμες Nobel) ιδρυουν το 1876 μ.Χ. την Εταιρεια διυλησις πετρελαιου «Branobel» στο Aserbaidschan και
απο το 1889 μεταφερουν με 53 Τανκερ ολικης χωριτικοτητας 45.000 τοννων πετελαιου τα προ’ι’οντα διυλησις στις γυρω αγορες της Ρωσιας κ.α. Μεχρι τοτε μετεφεραν τα προ’ι’οντα με 1.500 βαγονια σιδηροδρομου μεταξυ Μπακου και
Μπατουμι της μαυρης θαλασσας. Στην ιδια περιοχη ο Αρμενος Alexander Mantaschod απο ιδιωκτης αμπελοχωραφιων εγινε ιδιοκτητης πετρελαιομαστευσης και μετα την εταιρειa του Nobel και την Εταιρεια Bnito των Rothschilds αναδειχθηκε μαζι επισης με τον Αρμενο Caloust Gulbenkian σε τριτη δυναμη πετρελαιου. Την 14η Μαρτιου 1895 μοιραζονται μεταξυ Emanuel Nobel, Rothschilds και Standard Oil Company αγορεs ωs εξηs : Το 75 % των παγκοσμιων εξαγωγων πετρελαιου θα καλυπτονται απο την Standard Oil Company και το 25 % απο την Bnito των Rothschilds και απο την Branobel του Nobel.
Το 1830 μ.Χ. ιδρυει ο Marcus Samuel ενα αξιοπεριεργο καταστημα στο Λονδινο. Εισαγει πορσελανη, ασιατικα προ’ι’οντα τροφης, μεταξενια υφασματα, μαργαριταρενια οστρακα απο την Κινα και τα πουλα στο Λονδινο.
Το 1891 υπογραφει με τον τραπεζικο οικο Rothscilds μια συμφωνια και
συμμετεχει στην κατασκευη της διωρυγας του Σουεζ απο την οποια θα διερχονται τα Τανκερ μεταφορας πετρελαιου απο την μαυρη θαλασσα.
Ετσι ιδρυεται η Εταιρεια για πετρελαιο απο τον Καυκασο με την ονομασια
«The Shell Transport and Trading Company».
O Ολλανδοs και παραγωγοs καπνου στην νησο Σουματρα της Ινδονησιας
Aeilko Zijoker, σε συμφωνια με τον Σουλτανο ven Langket ιδρυει το 1890 την
Εταιρεια πετρελαιου «Koninklijke Maatschapijtol Exploitative van Petroleum- bronnen in Niederlandsch-Indiö» που αργοτερα μετανομασθηκε «Royal Dutch».
Το 1907 μετανομαζεται σε binational Royal Dutch (60 %) / Shell-Gruppe (40%)
Υπο την διευθυνση τηs Royal Dutch απο τον Deterding, τον εφευρετη της
«Παγκοσμιας Πολιτικης Πετρελαιου», μπαινει η ανθρωποτητα σε μια νεα φαση
Ανταγωνισμων και Πολεμων.
To 1908 ιδρυεται στην Περσια η «Αnglo-Persian Oilcompany» που ματενομαζεται αργοτερα σε ΒΡ.
Το 1912 ο Deterding της Royal Dutch αγοραζει με 4 εκατομμυρια Gulden τις μετοχες της Shell των Rothschilds και μετενομαζει την Royal Dutch σε Royal Dutch Shell.
Οι Εταιρειες Standard Oil Company, Royal Dutch Shall και Anglo-Persien
Company αγοραζουν τιs μετοχεs των Εταιρειων Nobel.
Η οικογενεια του Αρμενου Mantaschows πουλαει τα μερισματα της στην θυγατρικη εταιρεια της Royal Dutch Shell, στηνNorth Caucasus Oil Fields Limited.
Το 1918 καταλαμβανουν βρετανικες στρατιωτικες δυναμεις τις περιοχες του Μπακου της Κασπιας θαλασσης για να προστατευσουν αυτες απο τους Μπολσεβικους και απο τους Τουρκους και κατ’ επεκταση απο τους Γερμανους που
ειναι συμμαχοι των Τουρκων.
Το 1919 κηρυσσει το Aserbaidschan την ανεξαρτησια του με αποτελεσμα να εγκαταλειψουν οι βρετανικες στρατιωτικες δυναμεις τις περιοχες του Μπακουμ.
Το 1920 σοβιετικες στρατιωτικες δυναμεις καταλαμβανουν το Aserbaidschan και το 1921 την Γεωργια.
Μεταξυ 10η Απριλιου και 19 Μα’ι’ου του 1922 στο Συνεδριο της Γενουας χωρις την συμμετοχη των ΗΠΑ συζητειται η υποθεση κλοπης των κοιτασματων πετρελαιου της περιοχης του Μπακου των διεθνων εταιρειων απο την Σοβιετικη
Ενωση. Τον Σεπτεμβριο του 1922 προσκαλει ο Deterding της Royal Dutch Shell τις αλλες πετρελα’ι’κες εταιρειες στο ξενοδοχειο του Παρισιου Majestic για μπο’ι’κοταρισμα την Σοβιετικη Ενωση με πετρελαιο.
Η παγκοσμια πολιτικη πετρελαιου, που οραματισθηκεν ο διευθυντης της Royal Dutch Shell κυριος Deterding ειχε αρνητικες επιδρασεις στον ετσι και αλλως χαμηλον οριζοντα της ελληνικης πολιτικης και οδηγησεν στην Μικρασιατικη
Καταστροφη. Ο αιματερος ελληνοτουρκικος πολεμος 1919-1922 υπηρξεν στην πραγματικοτητα ενας πολεμος για τα κοιτασματα πετρελαιου του οθωμανικου
βαλαετιου της Μουσουλης που οφθαλμοποιουσε η Μεγαλη Βρετανια. Ενα σημαντικο αρνητικο ρολο για την Ελλαδα επαιξεν ο τοτε μεγαλοεπιχειρηματιας και εμπορος οπλων ελληνικης καταγωγης απο την Τουρκια και συμβολος των ελληνικων κυβερνησεων κ. Βασιλειος Zaharoff, ο γνωστος ως «Μaster of War» της βρετανικης κυβερνησεως και ο πλουσιοτερος ανθρωπος του κοσμου διπλα
στον Rockenfeller. Και ο Βασιλειος Zaharoff επενδυσε τεραστια ποσα στον τομεα των πετρελαιων. Στις αρχες του 1921 ιδρυει μαζι με την Anglo-Perien Oil
Company (την μετεπειτα ΒΡ) την «Societe Generale des Huiles de Petrole» η οποια επισης την εποχη εκεινη μαζι με την Standard Oil Company, την Shell και την Anglo-Persien ειχεν επεκτατικους στοχους. Ενω η αμερικανικη εταιρεια
Standard Oil Company με βλεψεις στα κοιτασματα πετρελαιου της Μοσσουλης τοποθετηθηκε υπερ της Τουρκιας, ο Zaharoff και οι Βρετανοι για στερεωση της θεσης του στην Μουσσουλη τοποθετουνται ακομη υπερ της Ελλαδος. Στην
πραγματικοτητα ο Zaharoff στηριζει αποκλειστικα τα δικα του συμφεροντα και προσπαθει να τιναξη στον αερα την γαλλικη πολιτικη της Ανατολης. Αν και τοσο η Ελλαδα οσο και η Τουρκια απεκλεισθηκαν απο καθε προσβαση στα κοιτασματα πετρελαιων της περιοχης της Μοσσουλης για τα οποια ο αγωνας γινονταν στο Παρισι, στο Λονδινο και στην Ουασιγκτον, εντουτοις ο ελληνοτουρκικος πολεμος αποτελουσε εμμεσα εναν αντιπροσωπευτικο πολεμο των δυναμεων της Δυσεως για τα κοιτασματα πετρελαιων της Ανατολης. Εναν πολεμο που οι μεχρι τοτε συμμαχοι της Ελλαδος αλλαξαν μετωπο και εγιναν συμμαχοι της Τουρκιας. Στην πραγματικοτητα ο πολεμος αυτος δεν ηταν πολεμος των Χριστιανων κατα των Μωαμεθανων, δεν ηταν πολεμος της Ελλαδος κατα της
Τουρκιας, ηταν πολεμος μεταξυ της Αγγλιας, Γαλλιας και Αμερικης, ενας πολεμος για τον υγρο μαυρο χρυσο της Γης, ενας πολεμος για την περιοχη της Μοσσουλης που κοστισε την Ελλαδα πανω απο 100.000 νεκρους και περιπου
1,5 εκατομμυριο προσφυγες, που κοστισε την Ελλαδα την ετσι ονομασθεισα
γενοκτονια των Ελληνων του Ποντου, Θρακης και της Μ. Ασιας χαριν του χαμηλου πολιτικου οριζοντα της Αθηνας που διατηρειται μεχρι τις ημερες μας και του αιωνιου μισους της εβραιοκρατουμενης Δυσης απο τον διεθνη Σιωνισμο προς την Ελλαδα. Οι σιωνιστικες ραδιουργιες δεν εχουν τελος και θα συνεχιζονται εσαει εναντιον μας εαν δεν αλλαξουμεν, οσο υπαρχει ακομη χρονος, πλευση απο την Ευρωζωνη και Ε.Ε. προς την ανερχομενη οικονομικη και πολιτικη με- γαλη δυναμη του μελλοντος, προς την Κινα.
Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου
Dimitris N. Adamopoulos
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Βιβλιογραφια
1. Chaziteodorou G. «Energieperspektiven der Welt von Morgen»
Bergbau 3/1994, S. 113-118
2. Kaupp M. «Einstein in der Chemie»
Spektrum der Wissenschaft, Dosier 01/2008, S. 34-40
3. Χατζηθεοδωρου Γ. «Τα πεδια μαχης των στρατιων του Συμπαντος»
Δαυλος αρ. 307, Νοεμβριος 2007, σ. 21430-21438
4. Μαμανεας Μ. «Οι αρχαιες βυθισμενες πολεις σε Αιγαιο-Ιονιο»
Δαυλος αρ. 244, Απριλιος 2002, σ. 15810-15816
5. Τσατσομοιρος Η. «Ιστορια γενεσεως της Ελληνικης Γλωσσας»
Δαυλος 2004
6. Μαυροματης Β. «Το πυρ απο την ελληνικη Κοσμολογια στην Πυρομανια
των Χριστιανων»
Δαυλος αρ. 298, Ιανουαριος 2007, σ. 20527-20537
7. Brökelmann B. «Die Spur des Öls»
Osburg Verlag Berlin 2010
8. Θεοφραστοs «Περι Πυροs», παρ. 4
9. Αριστοτελης «Μετα τα Φυσικα, 1052, παρ.9»
10. Κουτρουβελης Κ. «Ασσυριοι-Βαβυλωνιοι συγχρονοι των Μυκηναιων-
Αχαιων και της εκστρατειας τους στην Τροια»
Δαυλος αρ. 252, Δεκεμβριος 2002, σ. 16393-16397
11. Μαυροματης Β. «Ο Ηλιος: Ο Θεος που δημιουργει με τους νομους της
Φυσεως».
Δαυλος αρ. 308, Δεκεμβριος 2007, σ. 21572-21580
12. Παλαια Διαθηκη «Ιερεμιας κεφ. 15, παρ. 14»
13. Παλαια Διαθηκη «Ησα’ι’ας, κεφ. 9, παρ. 16-18»
14. Παλαια Διαθηκη «Α’Βασιλεων, κεφ. 18, παρ. 37-38»
15. Καλοπουλος Μ. «Θαυμα ‘η Απατη το Αγιον φως της Ιερουσαλημ ; »
2η Εκδοση : Θεσσαλονικη 3/2004
ΙSBN 960-90201-3-5
16. Στραβων «Γεωγραφικα 16.1.15.1-24»
17. Chaziteodorou G. «Naher Osten : Kultur, Geoplitik, Erdöl und Erdöl-
wirtschaft»
Bergbau 8/1989, S. 388-391
18. Ηροδοτος «1.191»
19. Χατζηθεοδωρου Γ. «Η φωτια των Θεων»
Δαυλος αρ. 270, Απριλιος 2006, σ. 19709-19712
20. Tesla N. «Das Genie unserer Zeit»
Band I, VAP-Verlag 1996
21. Tesla N. «Teslas verschollene Erfindungen»
VAP-Verlag 1994
Τελευταία διόρθωση: 3 Χρόνια, 6 Μήνες πριν από Marianna.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": roumel072
  • Σελίδα:
  • 1
Συντονιστές: mini-market, Apokalipsis999
Χρόνος για την δημιουργία της σελίδας: 1.14 δευτερόλεπτα